Creativity

Innovation

Originality

Imagination

 

Salient

Salient is an excellent design with a fresh approach for the ever-changing Web. Integrated with Gantry 5, it is infinitely customizable, incredibly powerful, and remarkably simple.

Download

Societatea S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D

CUI. 36658555

Nr. reg. com. J40/13852/2016

Sediu social. Str. Praga, nr. 2A, sector 1, Bucuresti.

Toate drepturile asupra site-ului www.kiku.ro apartin lui S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a ilustratiilor din orice pagina a site-ului www.kiku.ro este posibila numai cu acordul prealabil scris al S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D. Va rugam sa ne contactati pentru acest acord scris la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

1. Comanda

Daca doresti sa comanzi un produs personalizat te rugam sa completezi formularele de comanda.

Completand formularul de comanda: Comanda litere decorative lemn, Comanda litere luminoase

Va vom contacta, vom discuta despre obiectul dorit, vei primi o oferta de pret. Daca sunteti de acord cu pretul, vom realiza o simulare de font si veti afla care este termenul de livrare. Veti primi un link catre aceasta page pentru a fi informati cu privire la termenii si conditiile societatii S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D.

2. Facturare - plati si termen de execuție

Produsele la comanda se executa după confirmarea comenzii, adica după plata unui avans in valoare de 50% din suma totala. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile comandate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Termenul de plata este mentionat pe factura de avans (maxim 4 zile lucratoare de la data emiterii facturii). Daca nu s-a efectuat plata in acest termen, se va aloca, in functie de cantitatea de lucru, un alt termen de livrare. Dupa 14 zile de la neplata facturii de avans se anauleaza definitiv comanda. Avansul nu este returnabil. 

Termenul de executie a comenzii este de minim 2 saptamani. In functie de numarul de comenzi, ne rezervam dreptul de a mari termenul de livrare. In acest caz, clientul va fi anuntat inainte de confirmarea comenzii.

Daca se doreste executarea mai rapida a unui produs, se achita o taxa de urgenta (25% din suma totala). Ne asumăm dreptul de a decide daca putem sau nu sa realizam produsul in termenul specificat de client si de a-l anunta pe acesta.

Inainte de livrare veti primi o fotografie cu produsul comandat, factura de final si certificatul de garantie. Veti putea opta pentru plata diferentei de 50% din totalul sumei obiectelor comandate prin transfer bancar (pe baza facturii de final) sau in sistem de ramburs la curier (cash sau cu POS).

3. Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator. S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D are contract de colaborare cu firma de curierat Fan Courier. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile in momentul predarii acestora catre alta firma de curierat desemnata de Cumparator.  

In cazul in care clientul nu a fost prezent în termenul de livrare la adresa indicata de acesta sau nu s-au asigurat accesul si conditiile necesare predarii marfii in acest termen, compania este exonerata de obligatia sa de a livra marfa comandata. Clientul isi poate reafirma dorinta de a primi marfa si dupa expirarea termenului de livrare in care nu a fost gasit la adresa respectiva, acoperind toate costurile de la a doua livrare.

Veti avea posibilitatea de a alege doua tipuri de livrare: normala si cu deschiderea coletului la primire.

In cazul livrarii normale, va rugam sa fiti atenti la starea coletului (daca este desfacut, lovit sau alte aspecte ce va ridica semne de intrebare). Semnati AWB-ul daca este totul in regula. Daca nu, intocmiti un proces verbal cu curierul si trimiteti acest proces verbal in termen de 12 ore, impreuna cu pozele aferente, pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..  Dupa ce ati desfacut coletul aveti la dispozitie 48 de ore pentru a face o sesizare/ reclanatie cu privire la comanda dvs. Dupa aceste 48 de ore, orice sesizare/ reclamatie este nula. 

In cazul deschiderii la livrare, costul transportului va fi inclus în factura fiscală finală emisă de S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D. Se vor considera motive de refuz al coletului situatiile in care obiectul este deteriorat, nu exista facturile si certificatul de garantie, este incomplet sau nu corespunde cu modelul agreat inainte de emiterea facturii de avans.  In momentul in care obiectul comandat va ajunge la S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D, vom demara o investigatie interna si va vom comunica rezultatul acesteia si decizia luata. Daca vor exista probleme mentionate mai sus, S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D va suporta costul transportului si vom returna obiectul refacut in termen de 14 zile de la data primirii acestuia sau va vom inapoia suma avansului, conform facturii de avans. Daca in urma investigatiei se constata ca problema descrisa de client este nefondata, clientului i se va da posibilitatea de a primi obiectul inapoi (suportand taxele de curierat). In acest caz nu exista posibilitatea returnarii sumei de bani platite coform facturii aferente. 

4. Garantie

Produsele cumparate prin intermediul site-ului www.kiku.ro beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte, cu respectarea conditilor de garantie conforme legislatiei in vigoare. S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D asigura garantia tuturor produselor comercializate, potrivit dispozitiilor Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora (cu modificarile ulterioare) si conform informatiilor privind garantia produselor descrise in certificatul de garantie a produsului, pentru fiecare produs in parte. Produsele deteriorate pe perioada garantiei vor fi returnate la adresa pe care v-a fi comunicata direct clientului. Remedierea produsului va avea loc in termen de 15 zile de la data la care ne-ati informat asupra defectului, conform legislatiei in vigoare!

5. Returnarea produselor

Atentie! Obiectele create de S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D (litere decorative, litere luminoase si alte corpuri de iluminat) facute pe comanda personalizata, nu se poate returna. Comenzile sunt facute dupa indicatiile trimise de catre client si nu sunt acceptate conditiile de retur.

Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

In cazul in care produsul nu se potriveste ca dimensiune, culoare, luminozitate, sistem de agatare/ sprijinire, decorare, va rugam sa ne contactati pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Daca greseala s-a produs din vina dumneavoastra, ne asumam dreptul de a cere contravaloarea modificarilor. In functie de amploarea modificarilor, vi se va comunica pretul acestora si se va intocmi factura fiscala pentru aceste servicii. 

Daca greseala s-a produs din vina S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D, contravaloarea modificarilor va fi suportata de catre noi.

– Pentru diferente de culoare:

Daca s-a produs o greseala din partea S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D ne asumam inlocuirea produsului sau returnarea banilor. Greseala se refera la folosirea unei culori diferite fata de cererea clientului (de exemplu, daca s-a folosit negru in loc de alb). Nu sunt acceptate situatiile in care nuanta este un factor subiectiv (de exemplu, crem-bej, ivoire-crem etc). Se iau in considerare doar situatiile de diferenta extrema. Exceptii sunt cazurile in care cumparatorul trimite o nuanta precisa. 

- Pentru diferente de luminozitate a literelor luminoase cu microleduri:

Va rugam sa verificati galeria de produse realizate de noi pentru a vedea daca luminozitatea produselor este corespunzatoare cu ceea ce va doriti. Daca ati primit un produs cu iluminare pe microleduri si nu sunteti multumiti de luminozitatea acestuia, va rugam sa verificati mai intai sistemul de alimentare, sa faceti un test cu alte baterii si sa ne contactati pe adresa de email contact@ kiku.ro . Daca greseala nu apartine de sistemul tehnic al produsului si daca a fost folosit in mod corespunzator, conform cu specificatiile de pe certificatul de garantie, nu sunt acceptate situatiile in care luminozitatea este un factor subiectiv.  

Toate cererile de sesizare se adreseaza in scris pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., in termen de 48 de ore de la primirea produsului. 

Rambursarea contravalorii produselor se va face in cel mult 30 de zile de la data receptionarii produsului returnat.

Adresa la care vor fi returnate produsele (daca greseala s-a produs din vina S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D sau daca cleintul doreste sa aduca o modificare din voia lui) se va comunica direct consumatorului.

Produsele nu vor putea fi returnate/ inlocuite in urmatoarele cazuri :
a. nu se afla in ambalajul original intact, cu eticheta intacta 
b. prezinta semne de folosire, uzura, spalare;
c. lipsa accesorii;
d. au fost deteriorate sau pierdute in tranzit;
e. nu prezinta documentele doveditoare ale achizitiei de pe site-ul nostru;
f. consumatorul a intervenit asupra obiectului comandat

Pentru constatari sau reclamatii in garantie trimiteti un mail la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

6. Rezolvarea litigiilor

S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D incearca si doreste solutionarea eventualelor litigii pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata competente. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii, clientul isi asuma in totalitate raspunderea. Forta majora invocata si probata de una din parti in conditiile legii, exonereaza partile de obligatii – cu exceptia obligatiei de plata pentru serviciile prestate pana la aparitia ei – pe intreaga durata a fortei majore.

7. Asistenta si solutionarea problemelor

Pentru informatii suplimentare, asistenta si rezolvarea problemelor te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat la contact sau prin e-mail. Programul este de luni pana vineri, intre ora 10:00- 18:00, cu exceptia sarbatorilor legale sau a unor evenimente speciale pe care le vom anunta pe site.
Aceste Conditii generale intra în vigoare la data de 01 ianuarie 2019.
S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D isi rezerva dreptul de a le modifica în orice moment, publicand in acelasi timp modificarile respective pe site-ul www.kiku.ro, impreuna cu o notificare privind publicarea acestora. Modificarile ulterioare in conditiile generale nu afecteaza relatiile contractuale dintre client si S.C. Atelier KIKU S.R.L.-D, pentru comenzile plasate anterior acestor modificari.