Cum comand?

Comandă prin e-mail la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Completând formularul de comandă: Comandă produse disponibile, Comandă litere luminoase volumetrice, Comandă corpuri de iluminat personalizate, Comandă litere decorative lemn

Produsele aflate în stoc se pot livra prin curier în 1-2 zile lucrătoare.

Produsele la comandă se execută după confirmarea comenzii, adică după plata unui avans în valoare de 50% din suma totală. Termenul de execuție este de minim 2 săptămâni. În funcție de numărul de comenzi, ne rezervăm dreptul de a mări termenul de livrare. În acest caz, clientul va fi anunțat la începutul comenzii. 

Cum plătesc?

Pentru produsele fabricate la comandă, plata avansului de 50% se va face prin transfer bancar. Toate detale le veți primi într-un mesaj personalizat. Diferența de sumă se plătește la primirea produselor (sistem ramburs). 

Pentru obiectele aflate în stoc plata se efectuează la primirea produselor (sistem ramburs). 

Detalii livrare

Produsele comandate din stoc se livrează în 48 de ore contra cost prin Fan Courier. Veți primi numărul de AWB pentru a urmări coletul. 

Produsele fabricate la comandă vor fi livrate în termen de 14 zile din momentul confirmării comenzii, tot prin Fan Courier, exceptand cazurile în care se achita taxa de urgență (25% din suma totală) și livrarea este mai rapidă.

În cazul în care se dorește livrarea prin curier, există 2 taxe: una de transport și una de ramburs. Cea de transport pornește de la 18 lei/kg. Taxa de ramburs este de 5.5 lei +TVA. Mai multe informații tarifare pe site-ul Fan Courier

Returnare

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 34/2014.

Produsele comandate din stoc. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului prin recomandată postală cu confirmare de primire că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său. Returnarea produselor se face obligatoriu DUPĂ CE NE-AȚI NOTIFICAT ÎN SCRIS. Ne rezervăm dreptul să nu acceptăm primirea coletelor retur fără notificare scrisă prealabilă.

Produsele fabricate pe comandă. Produsele care nu sunt pe stoc și care sunt fabricate în mod special la comanda clientului, conform art 16. lit. c., ele nu se pot returna necondiționat.

TOATE PRODUSELE FABRICATE LA COMANDĂ CONFORM SPECIFICAȚIILOR CLIENTULUI NU SE POT RETURNA DECÂT CU PIERDEREA AVANSULUI DE 50% DIN TOTALUL SUMEI.

Dacă în timpul realizării comenzii, până la finalizarea ei, doriți să anulați comanda, veți pierde avansul pe care l-ați plătit și obiectele comandate. 

Atelier KIKU  nu este o fabrică care produce obiecte în serie și în consecință obiectele vor fi puțin difeite făță de imaginile prezentate pe site. Vă anunțăm la momentul potrivit dacă intervin aceste diferențe. 

Pentru produsele realizate pe comandă, care nu sunt solicitate în maxim 30 de zile calendaristice de la momentul în care ați fost contactați de către noi în legătură cu disponibilitatea acestora, după expirarea termenului acestea vor fi scoase la vânzare și clientul va pierde avansul.

Plata transportului în caz de returnare a produselor din stoc și a produselor fabricate pe comandă

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Atelier KIKU va înapoia contravaloarea comenzii produselor pe stoc/ 50% din diferența de sumă pentru produsele fabricate pe comandă - dacă s-a achitat diferența la primirea coletului, în cel mult 10 zile de la data primirii coletului.
Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, semne de folosire, defecte prin neutilizarea corespunzătoare, etc. 
Nu se acceptă colete cu ramburs sau a căror plată de transport nu a fost efectuată de către expeditor!

"Clienți" sau "consumatori" sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului în urma transportului de schimb sau returnare de produse catre Atelier KIKU.